تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

این روزها 3 :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ

این روزها 3

این روزها دیگه داریم آماده می شیم برای ورود یه فرشته دیگه به زندگیمون فرشته کوچولوی ما که تصمیم گرفتیم با نام "وانیا" صداش کنیم قرار است اوایل دی ماه رسما پا به دنیا بذاره و زندگی شیرین ما رو شیرین تر از قبل کنه. ایلیا جونم هم تا جایی که می تونستیم از نظر روحی آماده ورود خواهرش کردیم الان هم هر کس رو می بینه می گه" وانیا تو راهه داره کم کم می یاد" الهی قربون اون عقلت برم که همه چیز رو درک می کنی.
پسر گلم الان بیشتر از دو ماهه که دیگه شیشه هم نمی خوره و البته صد افسوس که بعد از نخوردن شیشه دیگه به خوردن شیر هم میلی نشون نمی ده ایلیا که قبل از این حداقل روزی یک لیتر شیر می خورد الان با کلی بازی و افاده شاید روزی یک استکان شیر موز یا شیر کاکائو بخوره البته بازم از هیچی بهتره (اینجوری فقط خودم رو دلداری می دم اگر می دونستم اینجوری می شه هیچوقت شیشه رو ازش نمی گرفتم)
بعد از اینکه با ایلیا صحبت کردم بهش گفتم وانیا که به دنیا بیاد واسه تو از پیش فرشته ها کادو میاره دوست داری کادوت چی باشه که گل پسر من دوچرخه رو انتخاب کرد و  از اونجایی که همیشه حق با کوچولوهای مهربون خونه هست قرار شد کادوی ایلیا جونم یه دوچرخه این شکلی باشه

نگران روزهایی هستم که وانیا دنیا می یاد روزهایی که خودم حالم خیلی خوب نیست و نمی تونم خوب با ایلیا کنار بیام.  نگران روزهایی هستم که بعد از به دنیا اومدن وانیا عکس العمل ایلیا چه جوریه؟ نکنه تو روحیه پسرم تاثیر بذاره؟  نگران روزهایی هستم که نکنه به خاطر کوچیک بودن وانیا توجهم به اون بیشتر بشه و ایلیا سرخورده بشه و .... خدایا خودت کمک کن همه چیز مثل همیشه خوب پیش بره خدایا همه چیز رو به خودت می سپارم که از همه آگاه تری خدایا خودت کمک و پشتیبان همه باش. آمین

  • مامان

نظرات  (۲)

  • مامان پارسا
  • وای چه اسم قشنگی.ایشالا که قدمش خوب باشه و صحیح و سالم بیاد پیشتون.نگران ایلیا هم نباش.پسرم عاقل تر از اونه که فکرش رو می کنی عزیزم.
    پاسخ:
    مرسی خاله پرستو نظر لطفتونه ایشالله نوبت شما 

    سلام

    من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم

    رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود

    شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم

    تلفن:  88728317- 021 و 88715651- 021

    سایت: www.madaraneemrooz.com

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی