تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

بای بای پوشک :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

بای بای پوشک

از قبل از عید تصمیم داشتم ایلی جونم رو از پوشک بگیرم اما خودش تنبلی می کرد و تا جیشش رو می کرد می گفت مامان جیش کردم !!!!!!!!
اما از اونجایی پسرکم عاشق تبلت است، عیدی یک عدد تبلت عیدی گرفت و کلی به خاطر داشتنش خوشحالی کرد و به خودش (و البته ما) بالید که "منم مث بشه ها تبلت دارم" بله این روزا کلمه "بشه ها" (بچه ها) شده ورد زبون ایلی جون و هر چیزی که می خواد از زبون بشه ها می گه تازه گاهی اوقات با اونها داستان سرایی هم می کنه... از اصل مطلب دور نشیم این تبلت که خدا پدر و مادر طراح و سازنده اون رو بیامرزه شد کمک ما برای خداحافظی با پمپرز
یه روز که ایلیا بازهم ما رو شرمنده کرد و پمپرز رو بله ... بهش گفتم ایلی جون تبلتت هوشمنده اگه هر وقت پمپرزت رو خیس کنی تبلت خاموش می شه و تا جیش بعدی که توی دستشویی کنی روشن نمی شه اولش ایلی جون ناراحت نشد و گفت عیب نداره با گوشی خودت بازی می کنم اما من کاملا خبیثانه گفتم گوشی مامان هم نمی شه فقط تبلت خودت پس مواظب باش پمپرزت خیس نشه... یکی دو بار پمپرز خیس شد و تبلت هوشمند هم خاموش اما بعد از اون به خاطر عشق به تبلت ایلیا جیشش رو گفت و از روز 23 فروردین رسما با پمپرز خداحافظی کرد . آفرین پسر گلم که اینبار هم مثل همیشه آقا بودی و باعث شدی بازهم بهت افتخار کنم
ههههههههههوووووووووووررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا


 اولین عکس بعد از حمام و بدون پمپرز ایلیا در مراسم وداع با پمپرز


پمپرزهای ایلیا که دیگه شدن اسباب بازی

اینم بسته خالی پمپرز که دیگه پسرکم بهش احتیاجی نداره

آفرین پسر گلم امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق باشی

نظرات  (۴)

افرین ایلی جونممممممممممم
پاسخ:
بله عزیزم بالاخره ایلیای ما هم آقا شد هورررراااا
ایلیا جون عزیزم خیلی خوش حالم ازاینکه انقدر بزرگ شدی که میتونی بیشتر کارهایت را خودت بکنی افرین عزیزم:-) 
پاسخ:
مرسی عزیز دلم. بله دیگه پسرکم داره برای خودش مردی می شه که منم بتونم بهش "اختفار" (افتخار) کنم 
آفریننننننننن عزیزم تو دیگه کوچولو نیستی بزرگ شدی  و یه قدم دیگه رو به استقلال پیش رفتی هزار تا دست و هورای بلند و قشنگ برای گل پسری ماااااااااااااااااااااااهمون 

پاسخ:
مرسی خاله جون با این همه انرژی مثبت
ایلیا جونم چه عکسهای زیبای عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی