تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

تولد ایلیا جونم :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

تولد ایلیا جونم

پسر داشتن حس شیرینیه که من تجربه اش کردم و بارها خدا رو بخاطرش شکر میکنم... دنیای معصوم و کودکانه ش به من که یک زن هستم حس آرامش عجیبی میده...

وقتی از همه مردهای زندگیم ناامید میشم و به یه گوشه پناه میبرم، یه مرد کوچولو میاد پیشم که نه شوهرمه، نه پدرمه و نه برادرم... اون تنها عشق زندگی منه که با دستای کوچولوی مردونه اش موهام رو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هام رو فراموش کنم، با صدای قشنگش توی گوشم میگه: مامان امروز موهات چقد قشنگ شده،

تو اون ثانیه هاست که من اوج میگیرم و با تنها عشق زندگیم از ته دل میخندم... آره... تنها عشق زندگی من اون چشمای قشنگ مردونه ست که با نگاهش فریاد میزنه: مامان عاشقتم... و من با تمام پوست وگوشت وخونم عشق رو احساس میکنم...

با توجه به اینکه تولد ایلیا جونم سه شنبه بود و منم به خاطر کارم نمی تونستم براش تولد بگیرم قرار شد پنجشنبه خاله ها و دایی ها بیان خونمون و واسه گل پسرم یه تولد کوچیک بگیریم جای همگی خالی به ما که خیلی خوش گذشت.

پسرکم دیگه آقا شده، صبح ها موقع مهد رفتن کمتر بهانه می گیره و به کلاس هاش علاقه مند تر شده فقط یه مقدار تن صداش بالاست که نمی دونم چه جوری صداش کم می شه. هر روز بعداز ظهر که می رم دنبالش تا موقع رسیدن باباش کارتون می بینه باب اسفنجی، پت و مت و تام و جری شدن یار جدا نشدنی خونه ما. بازم چند تا عکس از شب تولد ایلیا

ایلیا جون من در حال چهار سالگی رو پشت سر گذاشت که قدش 107 سانتی متر و وزنش 18 کیلوگرم است. ماشالله پسرکم رستمی واسه خودش. پسر گلم ایشالله جشن صد و بیست سالگی است.

به علت توافق  هسته ای بین کشورهای 1+5 یه مقدار خیلی کم طلا ارزان شده ولی روی قیمت نان و سایر اقلام مهم تاثیری نداشته

سکه تمام بهار: 877000 تومان، نیم بهار: 476000 تومان، ربع سکه: 268000 تومان، هر گرم طلا: 89600 تومان

نان سنگک ساده: 1500 تومان، نان بربری: 1000 تومان، نان تافتون: 400 تومان و نان لواش: 250 تومان

گوشت قرمز: 32000 تومان و گوشت مرغ: 6900 تومان

  • مامان

نظرات  (۲)

  • مامان پارسا
  • عزیزدلم تولدت مبارک . ایشالا تولد 120سالگیت.
    عزیزم امیدوارم صد بیست ساله بشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی