تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

شب یلدا :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

شب یلدا

چه سخاوتمند است پاییز

که شکوه بلندترین شبش را

عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد

زمستانتان سفید و سلامت . . .

یلدا مبارک

امسال پنجمین یلداییست که پسر نازنیم در کنار ماست و دومین یلدای دخمل گلم. پسر عزیزم دختر نازنیم چه زیباست روزهایی که در کنار شما می گذرد و چه زیبا تر بزرگ شدن شما که هر روز بهتر از روز قبل هستید و خدا را هزاران مرتبه شکر به خاطر داشتن عزیزانم 

امسال هم مثل هر سال شب یلدا با خانواده خاله الهام، خاله مریم و مادرشوهرش خونه مامان طاهره بودیم. متاسفانه مریضی بابااحمد حادتر از قبل شده و خیلی نتونست پیش ما باشه، همش خوابیده بود ولی همین که هست و حضورش رو حس می کنیم خدا رو شکر

تعدادی از عکس های بچه ها که توی اون شب انداختند

  

شب خوبی بود فال حافظ گرفتیم جای همگی خالی مامان طاهره جون سبزی پلو ماهی درست کرد و تا آخر شب میوه و آجیل و .... مامان گلم امیدوارم همیشه چراغ خونتون روشن سفرتون پر برکت و تنور دلتون گرم باشه 

بچه های عزیزم امیدوارم عمرتون به درازای شب یلدا، به سفیدی برف و به پاکی بارون باشه همیشه شاد و موفق باشید. با عشق

  • مامان

نظرات  (۲)

ایلیا جون عکسات خیلی زیباست
MrCc khale joonm darkenare shoma
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی