تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

محرم 93 :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ب.ظ

محرم 93

با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع)

محرم امسال به خاطر شرایط من کمتر بیرون می رفتیم و بیرون رفتن ها رو گذاشتیم واسه روزهای تاسوعا و عاشورا که تاسوعا به علت بارندگی بیرون نرفتیم و سه شنبه 13 آبان که هوا نسبتا بهتر بود رفتیم بیرون ایلی جون هم که مثل همیشه آقا بود کمی وسط هیات ها رفت و با تعجب نگاهشون کرد کمی هم با خاله الهام و دایی رضا سرگرم بود من و دخملم هم که بیشتر نظاره گر بودیم

خاله الهام سعی کرد ایلیا رو بیشتر ببره بین هیات ها تا حال و هوای محرم و این روزها بهتر حس کنه اما تنبلوی من همش خسته بود و از بغل خاله الهام به بغل دایی رضا و برعکس نقل مکان می کرد

حضرت ابوالفضل پشت و پناهت باشه عزیزم

اینم عکس دینای عزیزم (فکر کنم دینا هم خیلی خسته اس)

یه محرم دیگه هم اومد و یه تاسوعا و عاشورای دیگه هم گذشت دیگه همه چیز تکراریست کاش ما بتونیم خودمون رو عوض کنیم و با رفتن این روزها یکسری رفتارهای بد رو هم کنار بذاریم تا بتونیم رفتار حسینی پیدا کنیم.

  • مامان

نظرات  (۱)

ایلی بلاعکسات خیلی قشنگ
پاسخ:
مرسی دینا جونم چشمات قشنگ می بینه عزیز دلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی