تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

تولد ماماشمونه! :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ

تولد ماماشمونه!

فردا(18 شهریور) تولد ماماش من و آبجی خانومه!

الهی هزار سال زنده باشی مامانی

رو سقف این اتاقه

یه عالمه ستاره

می خوان تولدت رو

جشن بگیرن دوباره

فشفشه های روشن

باربارک های رنگی

تو دستامون می رقصن

رقص به این قشنگی

وقتشه که فوت کنی

شمع ها رو خاموش کنی

شادی و مهر رو کنی

غم رو فراموش کنی

باز کن هدیه ها رو

بافاصله تک به تک

ایشا الله زنده باشی

همیشه خنده باشی

تو آسمون آبی

مثل پرنده باشی

اینجا که هر نگاهی

دیده چقدر تو ماهی

اسفند دونه دونه

چشم نخوری الهی

نظرات  (۳)

مرسی عزیزم ممنون از این همه محبت و سورپرایز که همه چیز خیلی عالی بود. امسال سومین سالی است که پسر عزیزم کنار ماست و اولین سالی که دختر گلم تو دل من. ایشالله که دختر گلم هم سال دیگه سالم و سلامت در جمع ما باشه و یه جمع گرم همیشه داشته باشیم
پاسخ:
خواهش می  کنم
قابل نداره...
من و پسرم اینجوری هستیم...سورپرایز(سورپیاز) می کنیم!!!
  • مامان پارسا
  • دوست خوبم تولدت مبارک.ایشالا 120 سال صحیح و سالم و البته در کنار همسرت بالاسر بچه های گلت باشی.
    پاسخ:
    ممنونم پرستو جونم ایشالله تو هم زندگی خوبی در کنار خانوادت داشته باشی عزیزم
    عمه جونم تولدت مبارک انشاالله ۱۲۰ ساله بشید!
    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم ایشالله تو هم 120 سال زنده باشی عزیزم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی