تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

جشن تولد سه سالگی :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ

جشن تولد سه سالگی


می گن بهار آغاز نو شدن و تازه شدن است اما برای من تولد تو سرآغازی دیگر است. با وجود زیبایت است که  تکمیل شدم و زندگی روی زیبایش را نشانم داد پسر نازنینم وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست تولد زیبایت مبارک

بالاخره تولد سه سالگی ایلیا جونم بعد از فراز و نشیب مریضی بابا احمد و بعد از مرخص شدن ایشون در جمع خودمونی برگزار شد البته به خاطر حال ایشون این جمع خونه مامان طاهره اینا بود و در تاریخ هفتم مرداد همزمان با عید سعید فطر برای گل پسری یه تولد کوچیک گرفتیم که خانواده دایی محمدرضا، دایی علیرضا، خاله الهام و خاله مریم اینا هم بودند البته عمو محمود خودم هم که برای سر زدن به بابا احمد اومده بودن تا آخر شب تشریف داشتند و شب خوبی بود (البته به جز بهانه گرفتن های ایلیا که یه کم اوضاع رو سخت کرده بود)

جاتون خالی برای بابااحمد، خاله مریم و دینا جون هم شمع خریده بودیم که امیدوارم همشون 120 ساله شن.

ایلیا و دینا جونم

هشتم مرداد ماه یه کیک دیگه گرفتیم رفتیم خونه مامان بزرگ که عمه و مریم جون هم اونجا بودن

ایلیا و  امی جونم

نهم مرداد هم خاله نازنین و خاله پرستو با همسر و بچه های گلشون و امی جونم شام مهمون ما بودند. جای همگی خالی خیلی خوش گذشت ایلیا هم کلی خوشحال از اینکه یه تولد دیگه همراه با کلی شیطنت در انتظارش است.

فقط برای چند ثانیه بچه ها نشستند

ذوق کردن گل پسرها

محبت ایلیا به دوست جونش

دو تا گل پسر در حال باز کردن کادو ها

و البته بازی کردن هاشون

پسر گلم ایشالله صد و بیست سال زنده باشی و هر سال تولدت رو جشن بگیریم که این جشن ها نویدی از حضور گرمت است عزیز دلم همیشه باش که عاشقانه دوستت دارم.

  • مدیر سایت

نظرات  (۴)

  • مامان پارسا
  • عزیزم تولدت مبارک.ایشالا تولد 120 سالگیت
    پاسخ:
    مرسی خاله جون
    ایشالا همیشه به بهونه ی جشن و شای دور هم جمع باشین و ایلیای عزیز هزاران هزار جشن رو به چشم ببینه :***
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ایشالله خدا فرشته های شما رو هم براتون صدها سال زنده نگه داره و جمعتون پایدار باشه 
  • مامان ایلیا 1
  • تولدت مبارک ایلیا عزیز و مهربانم ،به امید دیدار دوباره و هزار تا بوس دیگه باشه؟؟؟
    پاسخ:
    مرسی خاله جونم بوس بوس
  • مامان آروین
  • پسر گلم تولدت هزاااااااااااااااااااااااران بار مبارک 
    ایشاله 120 ساله شی عزیز دلم  دنیا دنیا سلامتی  و خوشبختی برای خودت و خانواده گلت آرزو می کنم و روی ماهتو می بوسم 
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم خدا گل پسر شما رو هم صحیح و سالم براتون نگه داره 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی