تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

مادر :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

مادر

مادرم ‏ مادرم ‏ مادرم ‏ مادرم  

..

بزرگ شدیم ‏ ... و فهمیدیم که دارو آبمیوه نبود ..

بزرگ شدیم ... و فهمیدیم بابابزرگ دیگر هیچگاه باز نخواهد گشت همانطور که مادر گفته بود ..

بزرگ شدیم ... و فهمیدیم چیزهایی ترسناک تر از تاریکی هم هست ... 

بزرگ شدیم ... به اندازه ای که فهمیدیم پشت هرخنده مادرم هزار گریه بود .. و پشت هر قدرت پدرم یک بیماری نهفته بود ...

بزرگ شدیم ... ویافتیم که مشکلاتمان دیگر با یک شکلات،یک لباس یا کیف حل نمی شود ... 

و اینکه والدیمان دیگر دستهایمان را برای عبور از جاده نخواهند گرفت ، ویا حتی برای عبور از پیج و خم های زندگی ... 

بزرگ شدیم ... و فهمیدیم که این تنها ما نبودیم که بزرگ شدیم،بلکه والدین ماهم همراه با ما بزرگ شده اند ، و چیزی نمانده که بروند

ویا هم اکنون رفته اند ...   

خیلی بزرگ شدیم ...

وفهمیدیم سخت گیری مادرم عشقش بود، 

وغضبش عشق بود  وتنبیه اش عشق بود   

عجب دنیایی است ، و عجیب تر از دنیا چیست و چه کوتاه است عمرمان

معذرت میخواهم - فیثاغورس 

مادر من سخت ترین معادلات است!

معذرت میخواهم - نیوتن 

راز جاذبه مادر من است! 

معذرت میخواهم - أدیسون 

چراکه مادر من اولین چراغ زندگی من است! 

معذرت میخواهم- أفلاطون 

چراکه این مادر من است که شهر فاضله قلب من است   

معذرت میخواهم - رومیو  

چرا که همه راه ها به عشق مادر من ختم می شود! 

معذرت میخواهم - ژولییت 

چرا که مادرم عشق من است!

از همه معذرت میخواهم ؛

چرا که هر چقدر دوستتان داشته باشم،هرگز و هیچگاه آن گونه که مادرم را دوست داشتم دوستتان نخواهم داشت ، زیرا او زنی است که وجودش دیگر هیچ گاه تکرار نخواهد شد ...

ممنونم مادرم از اینکه مادر منی

‏ ‏

مردی برسر جنازه مادرش می گریست ،

به او گفته شد : چرا گریه میکنی ؟

گفت:وچرا گریه نکنم 

درحالی که دری از درهای بهشت بسته شده است !



 

بخاطر سلامتی چشمان مادرت برای هرآنکس که دوستش داری بخوان

مبارک باشد بر هر آن کس که مادرش هنوز در قید حیات است 

قدر این جواهر را بدان قبل از آنکه از دستش بدهی و بسیار پشیمان شوی

برای مادرت این دعا را بخوان (( الهی مادرم رااز آن کسانی قرار بده که آتش به آنها خواهد گفت : {{{{{{{{ گذر کن همانا نور تو نور مرا خاموش کرد }}}}}}}} وبهشت به او خواهد گفت... : {{{{{{{{ وارد شو که همانا دل تنگ تو بودم قبل از آنکه حتی ببینمت

نظرات  (۱)

خدا حفظت کنی الی بلا :-)
به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

------------------------------------------------
آچار فرانسه بلاگ .آی آر آری آموزش کاملا تصویری تگ های بلاگ . آی آر
به صورت کاملا عملی و تست شده

منتظر شما هستیم بخش 1 با آدرس

http://unit-sardroud.blog.ir/post/322

آماده و تکمیل شده است.

موضوع آچارفرانسه صفحه بندی مطالب وبلاگ های بلاگ.آی آر

کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی