تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

تولد آمیتیس عزیزم :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

تولد آمیتیس عزیزم

نوزدهم آذر تولد آمیتیس عزیزم است که ما همگی شب گذشته خونه خاله الهام بودیم تا تولد زیبای امی جونم رو جشن بگیریم بیشتر از همه ایلیا از خونه خاله الهام رفتن خوشحال بود چون می دونه موقعی که اونجا باشه دنیا به کام ایلیاست و هر کاری که بخواهد انجام می ده از همه مهمتر ایلی جون من عاشق تولد و شمع فوت کردن است و هر وقت اسم تولد رو می شنوه کلی ذوق می کنه. ایشالله صد و بیست ساله شی عزیزم 

تولد آمیتیس

یلیا از اونجایی که همیشه عاشق ژله است هر جایی که بره باید مراسم ژله خوری رو به جا بیاره براش فرقی نمی کنه مهمونی بره، مهمون داشته باشیم یا بره تولد...

لبته ایلی جون رقاص من همه جا باید ثابت کنه که رقاصه 

پسرکم خوشحال از اینکه حتی اگه همه جا پر از مهمون هم باشه خونه خاله الهام براش کویته و می تونه با همه چیز بازی کنه. البته کسی هم نباید بهش چیزی بگه ها .... 

ایلیا و کیارا جون

اینم یه عکس نه چندان خوب ولی مهم اینه که خاطرش می مونه

امی جونم امیدوارم جشن دانشگاه رفتنت رو ببینم ایشالله ایلی جون من توی عروسیت برقصه عزیزم. 
 این گلهای زیبا هم تقدیم به همه فرشته هایی که حضورشون به مامان ها انرژی مضاعف می ده و زندگی رو به کامشون شیرین می کنه 

زندگیتون مستدام فرشته هاتون جاویدان 

نظرات  (۴)

  • سارا مامان آرتین
  • همیشه به تولد و خوش گذرونی با این وروجک خوش رقص
  • سارا مامان آرتین
  • خانومی رمز گذاشته بودم
  • مامان آروین
  • سلام پسر خوشگل نازم 
     باخیر یلدا رو بهتون تبریک میگم ایشاله هزاران یلدا درکنار هم همینطور با شکوه زیبا جشن بگیرید و  شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو  محبت گرمای  جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا  و برترینا
    چه سخاوتمند است پاییز
     شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد .
     آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک.
    [بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل][بغل]
  • مامان آروین
  • تولد دختر خاله گلت مبارک ایشاله همیشه گل خنده رو لبهای قشنگتون بشینه
    خدا همه خاله های گل و برا فسقلی های ناز نازیمون نگه داره 
    پاسخ:
    مرسی عزیزم امیدوارم سایه شماهم همیشه بر سر پسر گلتون مستدام باشه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی