تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

این روزها :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

این روزها

این روزها با ایلیا مثل برق و باد می گذره ایلیا هر روز بزرگ و بزرگتر می شه و من هر روز عاشق و عاشق تر گاهی اوقات می گم خدایا این پسرک من است که اینقدر قشنگ حرف می زنه؟ که اینقدر مستقل شده؟ که اینقدر صاحب نظر شده؟ که اینقدر آقا شده (البته آقا که چه عرض کنم)

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

می نویسم تا یادم بمونه این روزها ایلیا عاشق آب بازی و حموم رفتن است یه صندلی کوچولو داره که تا من وارد آشپزخانه می شم ایلیا با صندلی اش می یاد و شروع می کنه به دست شستن و  می گه"دستام کثیفه بشورم تمیز بشه" . تا یادم بمونه ایلیا هر وقت کار اشتباهی می کنه معذرت خواهی می کنه می یاد من یا باباش رو بغل می کنه می گه "ببخشید عزیزم ببخشید" عاشق لحظه ای هستم که ایلیا اینقدر معصومانه معذرت خواهی می کنه. تا  یادم بمونه هر وقت من کاری می کنم که ایلیا خوشش می یاد برای قدر دانی دستهای منو می بوسه هر چی هم بهش می گم بیا صورت هم رو ببوسیم آدم دست کسی رو نمی بوسه می گه دستهات رو دوست دارم دستهام رو بغل می کنه موقعی که می خواد بخوابد دستهای منو ناز می کنه تا خوابش ببره (انگار پسرک من فهمیده این دستها براش عاشقانه  زحمت کشیدن)  تا یادم بمونه که این روزها ایلیا مدام دنبال همبازی می گرده و من باید شرایط خونه رو جوری براش مهیا کنم تا بتونه به راحتی بازی کنه یا از دوستش عسل دعوت کنم بیاد خونمون تا ایلیا جان من کمی سرگرم بشه  تا یادم بمونه که ایلیا اینقدر شجاع است که هر وقت خرابکاری می کنه با شجاعت می یاد می گه "من خراب کردم" "از دستم افتاد خراب شد" یا ... آفرین به پسرشجاع خودم. تا یادم بمونه هر وقت ایلیا جان من احساساتی می شه از دوطرف لپم رو می کشه و می گه عاشقتم   تا یادم بمونه پسرک سیاست مدار من هر وقت کاری داره که می دونه من مخالفت می کنم می گه "مهناز جون ... "که من بهش نه نگم تا یادم بمونه که ایلیا وقتی می خواهد دل کسی رو به دست بیاره بهش می گه عزیزم، خورشیدم، موکمبو (اصطلاح من درآوردی ایلیا) تا یادم بمونه این روزها یه علامت سوال بزرگ توی ذهن پسرکم هست که هر چیزی که می بینه می گه" این شیه؟" بعد تا جوابش رو می دم می گه "شرا؟" و این چرا گفتن رو بعد از شنیدن هر جواب اینقدر ادامه می ده تا خودش از سوال پرسیدن خسته بشه  تا یادم بمونه ایلی جون مهربون من هر وقت یه بچه ای رو می بینه می ره دست می اندازه گردنش بوسش می کنه تا با هم دوست بشن     تا یادم بمونه این روزها ایلیا عاشق خواننده باران هست و شعر بیا دوری کنیم ازهم، بیا تنها بشیم کم کم رو مدام زمزمه می کنه تا پسرکم هم یادش بمونه روزهایی را برای ما ساخت که با عشق گذشت

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

نظرات  (۴)

  • مامان لی لی
  • خلوت زندگی خود را به تو تقدیم میکنم ...... که خلوت تنهایی خود را به من دادی......... و تنهایی خود را به تو میدهم که تنهایی خود را به من دادی........
  • مامان لی لی
  • یه نصیحت دوستانه: نگاهی رو باور کن که وقتی ازش دور شدی منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت که منتظر من و اوایی موند........ دوستت دارم💓
  • الهام مامان محیا
  • دوستای عزیز لطفا زودی یه سر بیاین وب...متشکر  
  • مامان آنیسا
  • آفرین به پسر خوشگلمون که حسابی آقا شده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی