تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

تولــــد ماماشــــمه :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

تولــــد ماماشــــمه

نظرات  (۴)

  • الهام مامان محیا
  • سلام اینو بخونید:

    البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

    ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

    http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... 
  • الهام مامان محیا
  • هر چند دیر شده ولی ایشالله 120 ساله بشی عزیزم و سایه ی پر مهرت همیشه بالا سر کوچولوت
  • مامان آنیسا
  • تولد مبارک مامانی مهربون روزهای خوبو خوشی رو در کنار همسری پسر نازنینت داشته باشه عزیزم
  • مامان ایلیا
  • هیچ چیزی توی دنیای به این بزرگی قشنگ تر از این نیست که بدونی برای کسی (یا کسانی) مهم هستی که دوستشون داری و هیچ چیزی زیباتر از لحظه ای نیست که اونایی که توی زندگیت مهم هستند تمام تلاششون رو برای خوشحالیت انجام می دهند دیشب همه عزیزانم کنارم بودن تا بیشتر شاکر خداوند باشیم برای با هم بودنمون و لذت زندگی شیرین رو یک بار دیگه تجربه کنیم دیشب ایلیای عزیزم سومین سالی بود که حضور گرمش زندگی ما رو سبزتر کرد و با وجود پرشورش به جمع ما صفای خاصی بخشید خدایا تو را سپاس برای این شور و شوق زندگی را که بر ما ارزانی داشتی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی