تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

عکسهای آتلیه در نوروز 92 :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۰ ب.ظ

عکسهای آتلیه در نوروز 92

من و ایلیش و ماماش تو هفتۀ اول سال نو  که تو هوای بیست ماهگی پسر بود رفتیم آتلیه تا از پسرکم عکس بگیریم.جای شما خالی ... یک ساعت و نیم که ما تو آتلیه بودیم از بس پسرک ورجه و وورجه کرد من حدود یک کیلو و نیم وزن کم کردم!

خدا نصیب شما هم بکنه!

 

حالا در ادامۀ مطلب عکسهای پسر گلم رو میتونید ببینید:

پسرک خوش تیپم:

پسرک خوش تیپ در غیاب گل سفرۀ هفت سین

پسرک هنرمندم:

دزد دریایی کارائیب

حاجی ایلیا

دالی...!

...و فوتبالیستها...

 

 

نظرات  (۴)

  • دخمل جیگر طلا
  • سلام روز مادر مبارک شما لینک شدید خوش حال میشم به ما سر بزنید
  • مامان آنیسا
  • ماشالا عزیزم چه عکسهای هنری هم گرفته
  • دخمل جیگر طلا
  • سلام روز مادر مبارک شما لینک شدید خوش حال میشم به ما سر بزنید
  • مامان پارسا
  •  الهی من فدات بشم خاله جونم.چقدر ماشالا خوشگلی. موهاتم خیلی قشنگ شدهههههههههههههههههههه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی