تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

تولد ماماش ایلیا :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶ ق.ظ

تولد ماماش ایلیا

هجدهمشهریورماه تولد ماماش منه...


ماماش خوبم ازت متشکرم بخاطر اینکه:

وقتی خیلی کوچولو بودم لگدهای منو تحمل کردی

وقتی گوشنم می شه به من شیل می دی

وقتی خیلی خسته میشم منو میخوابونی

وقتی با جیغ بنفش نصف شب از خواب بیدارت می کردم دهوام نمی کردی

وقتی خیلی شیطونی می کنم یک کم دهوام می کنی

وقتی خودمو کفیث می کنم به بابام می گی تمیزم کنه!

وقتی می افتم زمین منو می ماچی

وقتی جیش می کنم  تمیزم می کنی

وقتی پس می دم دهوام نمیکنی!

وقتی ابزار جیش آلات ندارم به بابام میگی بلام بخره!

وقتی ظرفا رو پخش و پلا می کنم با بابا میگی جمعشون کنه!

وقتی در یخچال رو باز می کنی میپرم توش



نظرات  (۱)

  • مامان ایلی بلا
  • خدا را شکر می کنم که تو رو به ما داد تا با دیدن کارهات با تمام وجودم ذوق کنم خدا رو شکر می کنم که فرصت این رو به من داد تا بتونم شیرینی وجودت را با تمام وجودم بچشم خدا را شکر می کنم که بابایی را سهم ما از زندگی کرد تا در کنار هم خوشبختی را لمس کنیم و در آخر خدا را شکر می کنم به خاطر همه چیز خدایا مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی