تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

نیایش یک مادر :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

نیایش یک مادر


نیایش

نظرات  (۸)

  • مرجان مامان اران و باران
  • سلام عزیزممم ممنون که سر زدی
    خدا گل پسر خوشگلتو حفظ کنه
    من لینکتون کردم
    سلام خسته نباشی عزیزم
    من ملیکا هستم
    وبلاگ خیلی زیبایی داری واقعا ازش خوشم اومد
    شیفته سلیقت و ترکیب بندیت شدم
    خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی باحاله
    منم یه سایت دارم تازه زدمش
    به من افتخار میدی با هم تبادل لینک کنیم ؟؟
    این ادرس لینک دونی منه http://toopgozar.ir/
    برو لینکتو خودکار ثبت کن الان برو ها تنبلیت نیادا
    من از وبلاگت خیلی خوشم اومده بعد یه مدت میزارمش تو لینک های ویژه یا صفحه اصلی
    به سایتمم که ادرسش اینه http://www.toopgozar.com/
    سر بزنو یه نظر در مورد سایتم بده
    راستی اگه خاستی بیایی تو سایتم نویسندگی کنی
    بهم بگو تا راهنمایت کنم اخه سلییقت عالیه
    باز هم بهت سر میزنم
    سلام خوبی؟
    چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.
    http://www.free-links.ir/
  • شمیران پرواز
  • با عرض ســـلام

    شرکت خدات مسافــرتی شمیــران پــرواز دارای مجوز و پروانه رسمی از اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران می باشد. همچنین عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بوده که با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه انجام مسافرتهای گروهی و فردی داخلی و خارجی , رزرو هتل و بلیط و اخذ ویزا و برگزاری تورهای شاد و مفرح جهت شناساندن کشور عزیزمان به اتباع سایر کشورها با همکاری مجربترین پرسنل و دفاتر مسافرتی و افراد کاردان, فعالیت خود را آغاز نموده است .

    تلفـکس : 24521765(021)
    تلـفن : 26513378(021)
    پشتیبانی 24ساعته: 09382223440


    برای دریافت کد تخفیف سایت عدد 10 را به سامانه 10006572 ارسال فرمایید .


    برای حمایت از خدمتگذارانتان لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دهید .

    با تشکر
  • سایبر سافت
  • سلام مادر  ایلیا عزیز
    یک هدیه آموزشی برای  نوگلتون تدارک دیدیم که اُمیدواریم خوشش بیاد
    یک باغ وحش مجازی با امکانات ویژه
    خوشحال میشم نظر یه مادر خوب رو درباره این نرم افزار بدونم

    http://cafebazaar.ir/app/cybersoft.zoo.animal/?l=fa

    ســــــــــــــلام دوباره بهتون احتیاج پیدا کردم 
    یه راهنمایی ازتون میخواستم:
    میخوام بالای وبلاگم یه تصویری که از قبل اماده کردمو بزارم ینی تصویر قالبمو تغییر بدم
    ینی دقیقا میخوام بدونم چطوری کدهارو دستکاری کنم
    میتونین کمکم کنین؟؟؟؟
    منتظرما
    پاسخ:
    سلام:
    این آدرس می تونه کمکتون کنه:
    http://www.iranskin.com/amoozesh/header/
    مادر!
    خدا از خاک عشق تو رو سرشته
    فـرســتـاده از آســمـون فـرشته
    تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم
    کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته
    روز مادر بر همه مادران خوب دنیا مبااااااااااااارک [گل]
    پاسخ:
    مرسی دوست خوبم روز شما هم مبارک عزیزم

    از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد

    دعایتان می کنم به خیر

    نگاهتان می کنم به پاکی

    یادتان می کنم به خوبی

    هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم

    لحظه هایتان بهاری

    لباتون خندون

    دلتون شاد

    روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی 

    سال نو مبارک

    پاسخ:
    امیدوارم سالی سراسر خوشی و شاد کامی پیش رو داشته باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی