تم کده

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal picture

تولد یک سالگی وانیا جونم :: سخن شیرین

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

وبلاگ رسمی "ایلیا" و "وانیا"

سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه نود، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم... مثل شیر قوی هستم،شیر دوست دارم،دستامم زیر شیر میشورم...
من هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، آبجی ایلی بلا هستم.ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزودم...

کد آهنگ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۵ - Dina
    Good omg
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ق.ظ

تولد یک سالگی وانیا جونم

دخترم!یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی... (نیما یوشیج)

بیست و ششم آذر ماه نود و سه یک بار دیگه خدا مهربونی اش رو به ما ثابت کرد و یه فرشته کوچولو بهمون داد تا زندگی مون رنگ و بوی بهتری به خودش بگیره و حالا یکسال از اون روزها می گذره سالی که سختی ها و شب بیداری های زیادی توش داشتم ولی شیرینی وجود وانیا همه تلخی ها رو شیرین کرد و حالا زندگی به کامم شده و خدا رو هزاران مرتبه شکر به خاطر داشتن ایلیای عزیزم و وانیای گلم

با محمد تصمیم گرفتیم تولد یک سالگی دخملم رو با تم دختر توت فرنگی بگیریم. متاسفانه تعداد زیادی از مهمون ها همون روز تولد گفتن که نمی یان اما بازهم حدود 60 نفر از عزیزان اومدن که با وجودشون مجلس ما را گرم کردند.

عکس پرنسس من 

 

پدر و شوهر خاله و دخمل بلا

ایلیای عزیزم دینای گلم و دخمل نازنینم 

وانیا جون و امی گلم
وانیا و دوستش رها (دخملم خسته بود داشت توی روروک استراحت می کرد)
این هم از کیک و کادوهای وانیا جون 
جای همگی خالی شام هم سوپ شیر، ماکارانی، خوراک مرغ و کشک بادمجان 
همراه با سالاد کلم و کاهو، ژله و سایر مخلفات
وانیای نازنینم امیدوارم سال های سال سلامت و سربلند باشی و در کنار ایلیای عزیزم همیشه خوشبخت باشید. 
  • مامان

نظرات  (۱)

وانیا جان تولدت مبارک امیدوارم صد بییت شاله بشی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی